Tel: 043 - 308 8430

Hoe gaan wij aan de slag?

 31-03-2017    BD Business Call Telefonie

Natuurlijk wilt u als bedrijf geen omzet mislopen door gemiste telefoontjes. Alle energie die u in uw bedrijf stopt gaat verloren als uw telefoon niet juist beantwoord wordt. Bij ons kunt u met een gerust hart uw telefoondienst uitbesteden. Wij zorgen ervoor dat uw telefoontjes in goede handen zijn. Wat vinden wij van BD Business Call belangrijk bij de aanname van uw telefoonverkeer:

1. Reactie snelheid

Hoe snel wordt het inkomende telefoongesprek aangenomen? Het is vervelend voor de klant als dit lang duurt. Als dit niet binnen 4 keer overgaan gebeurt, is er weinig toegevoegde waarde. Wij werken snel en effectief.
 

2. Kwaliteit van het geluid

Is er sprake van achtergrondgeluid? Dit is voor veel bellers direct een teken dat zij te maken hebben met een callcenter. Daardoor is het gesprek vaak moeilijk te volgen. Wij werken met een klein team waardoor we een hoge kwaliteit, zonder hinderlijke bijgeluiden kunnen bieden.

 

3. Klantvriendelijk

Hoe persoonlijk is de dienstverlening? Hoe groter de organisatie, des te meer mensen die de telefoon voor u gaan beantwoorden. Door ons compacte team bieden wij een persoonlijke touch.

4. Lokaal en Internationaal

Wij merken dat onze klanten het fijn vinden om ook in hun eigen dialect te communiceren. Daarom bieden wij naast ABN ook het Limburgs dialect aan als spreektaal. Voor de regionale klant is dit vaak iets persoonlijker en dat geeft klantenbinding. Daarnaast spreken wij natuurlijk vloeiend engels en duits.
 

5. Automatisering

Een goede telefoonservice kan niet zonder een goede automatisering. Wij werken met een op uw bedrijf afgesteld script. Dit zal uiteindelijk de kwaliteit van het gesprek bepalen.
 

6. Kostenplaatje

Natuurlijk zijn de kosten van belang. Wij bieden een aantal voordelige standaard pakketten aan. Maar we denken ook met u mee zodat u uw eigen pakket en mogelijkheden kunt samenstellen.
 

7. Contractduur

Een telefoonservice die u voor een langlopend contract vastlegt, heeft over het algemeen weinig vertrouwen in de eigen dienstverlening. Een opzegtermijn van een maand is bij ons de norm.

 
8. Binnen 1 uur actief

Het kan van belangrijk zijn om meteen van start te gaan. Ook dit kunnen wij u in overleg aanbieden.
 

9. Bereikbaarheid

Voor de meeste bedrijven is opening gedurende de normale kantoortijden ruim voldoende. Wij bieden ook telefoon beantwoord service buiten kantoortijden en zelfs op zaterdag.

 
10. Klantenservice

Snelle communicatie is van belang. Soms is er snel overleg tussen u en de telefoonservice nodig. Dit is voor ons geen probleem, wij sturen de communicatie snel en effectief bij.

Uw telefonische bereikbaarheid begint bij BD Business Call. Wilt u meer weten over onze telefoonservice?

Neem contact op via ons contactformulier of bel 043 - 3088430

Bovendien kunt u onze dienstverlening 2 weken lang GRATIS uitproberen, geheel vrijblijvend. Klik hieronder en vraag een proefperiode aan.

 Met vriendelijke groeten,

BewarenBewarenBewarenBewaren